Mitt nya intresse

Har blivit helt upptagen av allt som har med hår och frisyrer att göra nu på senaste tiden, letar och kollar efter roliga och snygga frisyrer överallt som funkar att göra på sig själv! 
Jag har egentligen aldrig varit riktigt intresserad förut utan har nästan alltid bara låtit håret vara utsläppt och har ibland haft luggen uppsatt åt sidan. Anledningen är väl att jag inte har kunnat men jag har ju heller aldrig riktigt försökt! Så nu på semestern bestämde jag mig för att verkligen försöka och jag lyckades lära mig att göra inbakade flätor och ja, that´s where it all began!
Jag fastnade för det så från och med nu kommer det dyka upp en del frisyrer här! Jag har gjort en video där jag visar en enkel men snygg uppsättning som kommer komma upp lite senare!
 
Hoppas ni kommer gilla det♡
 
slarvig frisyr jag gjorde nu innan jag drar till jobbet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0